Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 02.05.2024, 14:51

Сайт вчителя фізики Семко О.В

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

На сцені актової зали приспущено Державний Прапор України із траурною стрічкою, напис: «Біль Чорнобиля: 1986-2015». Біля сцени — виставка учнівських рефератів, літератури, матеріалів із різ¬них газет, які стосуються чорнобильської катастро¬фи, фотографії пожежників та зруйнованого 4-го енергоблоку АЕС. Голос за сценою Щебечуть діти і співають птиці, Шумлять на вітрі сквери і сади. У вселюднім гомоні столиці Не відчуваєш подиху біди. Вона таїться в колесі і криці, У дзвоні листя, в плескоті води. І повняться тривогою зіниці, І шлях веде з нікуди в нікуди.
Мої статті | Переглядів: 559 | Додав: semkoolena | Дата: 28.05.2015 | Коментарі (0)

Мета: ознайомити учнів з будовою вуха — найважливішого приймача звуку людини; на основі розподілу звуків за частотами, розглянути інфразвук, ультразвук та способи їх застосування; з'ясувати, який вплив на живі організми мають різні звуки; -розвивати вміння аналізувати фізичні, біологічні й хімічні явища, робити висновки; -сприяти культурному й екологічному вихованню учнів. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. План уроку 1. Джерела звуку. 2. Поширення звуку. 3. Орган слуху людини. 4. Нечутні звуки. 5. Звук і живі організми. 6. Хочеш дізнатися більше? (Що спільного у кажана і підводного човна?)
Мої статті | Переглядів: 554 | Додав: semkoolena | Дата: 17.03.2015 | Коментарі (0)

Мета уроку: - навчити учнів збирати електричне коло й вимірювати силу струму амперметром , дослідити чому дорівнює сила струму на різних ділянках кола; - розвивати вміння креслити електричні схеми за малюнком та складати електричні кола за схемами; - виховувати спостережливість та обережність при роботі з електричним струмом. Тип уроку: урок –дослідження, контролю й оцінювання знань. Обладнання: джерело струму, амперметр, ключ, елек¬трична лампочка на підставці, з’єднувальні проводи, ПК. Конспект уроку. 1. Актуалізація опорних знань. 2. Інструктаж з техніки безпеки 3. Виконання лабораторної роботи. 4. Оформлення звітів про роботу. 5. Домашнє завдання.
Мої статті | Переглядів: 507 | Додав: semkoolena | Дата: 17.03.2015 | Коментарі (0)

Мета: формувати вміння розв’язувати задачі, аналізувати умову, грамотно оформлювати задачі, робити необхідні висновки та креслення; Розвивати логічне мислення; Виховувати прагнення до самовдосконалення. Тип уроку: закріплення , урок-подорож. Обладнання: картки з завданнями. План I. Заливаємо пальне в баки ракети(теоретичний тур) II. Зупинка на планеті розрахункові задачі. III. Зупинка на планеті графічні задачі. IV. Повернення додому (підсумок уроку) V. Домашнє завдання. Хід уроку. Клас об’єднуємо в 2 групи(теоретичний тур виконують всі члени команди, а задачі яка команда виконає першою записує на дошці.)
Мої статті | Переглядів: 1077 | Додав: semkoolena | Дата: 17.03.2015 | Коментарі (0)

Мета: - показати зв'язок фізики з повсякденним життям, технікою й іншими науками; - розвивати інтерес до вивчення фізики; - виховувати спостережливість та уважність до природних явищ . Обладнання : мірні циліндри на кожному столі, стаканчики лабораторні з водою на кожному столі, картки з задачами на кожному столі, біля дошки картки з написами фізичних тіл і фізичних явищ. Тип уроку: узагальнення і повторення матеріалу. хід уроку. Десь, колись, в якійсь країні жив-був цар. Було у нього 3 сина. Старший був мисливцем , та таким завзятим , що щодня додому якусь живність приносив. Середній був відомий на все царство як модельєр, казав : «Я, мовляв, царство наше прославлю модним одягом, який сам же і пошию». А про меншого говорили , що він дитиною був, сам виріс, а дитиною так і залишився. Нічого вдома не робить, лише спостерігає за природою та в ігри грається. То солі в кружку насипле, зо дві жмені, а потім , як вода випарується звідти, кристалики виймає. А то почне воду з малого стакана у великий столовою ложкою переливати, та ще й на стакані великому за кожною ложкою щось малювати. Ну дитина , тобі, й годі.
Мої статті | Переглядів: 348 | Додав: semkoolena | Дата: 17.03.2015 | Коментарі (0)

Зміст

§Радіохвилі.
§Інфрачервоні хвилі.
§Видиме світло.
§Ультрафіолетове випромінювання.
§Рентгенівське випромінювання.
§Гамма хвилі.
Мої статті | Переглядів: 257 | Додав: semkoolena | Дата: 04.03.2015 | Коментарі (0)

Мета: сформулювати та записати в математичній формі другий закон Ньютона; пояснити залежність між величинами, що входять до формули цього закону; розвивати логічне мислення, вміння пояснювати вияви другого закону Ньютона в природі; формувати інтерес до вивчення фізики, виховувати працьовитість, відповідальність.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Демонстрації: залежність прискорення тіла від сили, що діє на нього.

Обладнання: візок з легенькими колесами, обертовий диск, набір тягарців, пружина, блок, брусок.

Мої статті | Переглядів: 216 | Додав: semkoolena | Дата: 04.03.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz